10 patarimų, kurie padės pritraukti fanų į jūsų Facebook puslapį

Šiais laikais savo profilius Facebook’e turi kone kiekvienas verslas – nuo kojinėmis prekiaujančios močiutės, iki milijardines apyvartas generuojančių prekybos centrų. Ir visi jie trokšta vieno – turėti kuo daugiau sekėjų.
Kaip tai padaryti, ir ar tikrai verta orientuotis i kieki, aptarsime šiame straipsnyje.

Turinys
Kokybiškas ir potencialių klientų poreikius atitinkantis turinys yra pats svarbiausias faktorius, lemiantis jūsų Facebook puslapio populiarumą. Tad šioje vietoje prieš pradedant rinkti fanų armiją reikėtų išsigryninti kas yra tikslinis jūsų klientas. Jei prekiaujate grindlentėmis, vargu ar turėsite apčiuopiamos naudos iš 10 tūkst. fanų, kurie jūsų puslapį pamėgo tik dėl to, kad keliate juokingus vaizdelius.
Kurkite turini galvodami apie tai, ar jūsų klientui jis bus naudingas bei įdomus. Atminkite, visada geriau tureti tūkstantį fanų, bet tokių, kuriems jūsų produktas aktualus, nei 10 tūkstančiu fanų, kurie gyvenime nesusidomės jūsų preke ir greičiausiai pradės jus unfollowinti vos tik imsite vietoj smagių vaizdelių kelti informaciją apie savo prekes.

Fanų įtraukimas
Kad ir ką skelbtumėte Facebook’e, visada stenkitės į tai įtraukti ir savo fanus. Nenumeskite jiems sausos informacijos tikėdamiesi, kad jie tiesiog ims ir iš geros valios pradės dalintis jūsų turiniu. Savo pranešimais įtraukite juos į diskusijas, paraginkite komentaruose pasidalinti savo patirtimi. Ir svarbiausia – po to nepamirškite patys puslapio vardu dalyvauti diskusijose ir pareiškti savo, kaip ekspertų nuomonę.

Bukite savo srities ekspertai
Nevenkite savo Facebook puslapyje dalintis naudingais patarimais bei įžvalgomis. Jūsų tikslas – suformuoti savo, kaip ekspertų, įvaizdį. Tokiu atveju fanų įsitraukimas į skelbiamus pranešimus taps natūraliu procesu, o jūsų prekinis ženklas ims asocijuotis su kokybe.

Reaguokite i aktualijas
Žinoma, ne visi verslai gali reaguoti į šalies ar pasaulio aktualijas. Bet netgi ir ta pati močiutė, mezganti kojines, gali reaguoti į artėjančius šalčius ir laiku paskelbti keletą naudingų patarimų savo Facebook puslapyje bei taip pareklamuoti savo prekę. Jei aktualijų neišnaudosite savo puslapio reklamai jūs, išnaudos kas nors kitas.

Facebook konkursai
Pradinėje fazėje, kol sekėjų neturite daug, įtraukti fanus gali būti sudėtinga. Todėl šiuo atveju puikiai pasitarnauja konkursai. Pasiūlykite vieną iš savo prekių ir paraginkite žmones dalyvauti konkurse, kad ją laimėtų. Šiuo atveju bene veiksmingiausias konkurso formatas yra raginti žmones žymėti drauga/antrąją pusę, kuriam būtų naudinga jūsų reklamuojama preke. Tokiu atveju jūsų puslapį pastebės jau ne vienas, o bent du žmonės.
Šio tipo konkursai dažnai sėkmingai įsivažiuoja vien organiškai, be jokių papildomų investiciju. Kad pagreitinti pirmąjį dalyvių srautą, naudinga pranešimo nuoroda pasidalinti Facebook grupėse, glaudžiai susijusiose su jūsų reklamuojama preke. Tiesa, nepiktnaudžiaukite tuo ir apsiribokite subtiliais paminėjimais, kad vyksta toks konkursas ir galima laimėti naudingą prizą. Jokiu būdu piktavališkai nebrukite savo organizuojamo konkurso. Geriau jau jokios reklamos, nei tokia.

Fanų kvietimas
Visi žino, kad pamėgti puslapį vos keliais pelės paspaudimais galima pasiūlyti visiems savo draugams. Tačiau ne visi žino lengvai prieinamą Facebook funkciją, leidžiančią pakviesti tapti fanais visus, kurie yra palaikinę bent vieną to puslapio pranešimą. Jei jau paleidote konkursą, greičiausiai surinkote šimtus like paspaudimų ant pranešimo. Tačiau faktas, kad ne visi tie žmonęs tapo jūsų puslapio fanais. Tokiu atveju jūs galite priminti apie save ir pakviesti juos tai padaryti. Tiesiog paspauskite ant like skaičiaus ir paprasčiausiai eidami per visus žmones sukvieskite tuos, kurie dar nepamėgo jūsų puslapio. Žinau – darbas nuobodus. Tačiau tai labai efektyvus metodas. Ir juo labiau – visiškai nemokamas ir legalus!


Tokiu būdu per dieną jūs galite pakviesti po kelis šimtus žmonių. Priklausomai nuo rinkos, tikėtina, kad apie 10% taps jūsų fanais. Ir taip išnaudoti galite kiekvieną savo puslapio pranešimą, kuris tik susilaukė reakcijų.

Įsidiekite Like dežutę savo puslapyje
Dažnai dizaineriai nemėgsta Facebook like dėžutės, nes ji iprastai nesiderina prie bendro puslapio dizaino, tad nubruka ją į puslapio apačią arba tiesiog pakeičia dežutę stilinga Facebook ikona, kuri visiškai neskatina žmonių tapti puslapio fanais. Tačiau šį įranki vis dėlto reikėtu išnaudoti. Naudingiausia Like dėžutę įterpti puslapio šone (sidebare), kad ji būtų pozicionuojama šalia informacijos, prie kurios lankytojas atėjęs į puslapį praleis daugiausiai laiko.

Dalinkitės turiniu susijusiose grupėse
Kaip jau buvo užsiminta anksčiau, savo kuriamu turiniu galite dalintis susijusiose Facebook grupėse. Tik tai darykite gana subtiliai. Nenumeskite nuorodos į pranešimą su smailu vietoje komentaro. Šalia nuorodos užduokite kokį nors klausimą grupės nariams, pasiteiraukite jų nuomonės. Esmė – stengtis itraukti grupės narius į diskusiją visai taip pat, kaip tai darėte savo puslapyje.

Įkvepiančios mintys
Žmonės dievina semtis motyvacijos iš socialiniu tinklu. Socialiniai tinklai iš esmės yra kaip didelis podiumas, ant kurio visi lipa pasirodyti pasauliui. Todėl ir mintimis, kurios įkvepia, žmonės linkę dalintis su draugais, nes taip jie atrodo rimtesni, svajingesni arba tiesiog įdomesni. Tačiau čia vėlgi galioja ta taisyklė, kad ir įkvepiantis turinys turi buti glaudžiai susijes su puslapyje reklamuojama produkcija. Negali tiesiog dėti Paulo Coelho citatų ir po to pardavinėti šiluminius katilus.

Sekite konkurentus
Facebook’as geras tuo, kad jis leidžia tau šnipinėti savo konkurentus ir netgi pateikia informaciją apie populiariausius jų skelbiamus pranešimus. Puslapio įžvalgose, prie statistikos apie pranešimus, galite rasti sekciją (Posts/Top Posts from Pages You Watch), į kurią galima susidėti visus savo konkurentus ir po to Facebook’as nuolat atnaujins informaciją apie tai, kokie prenešimai pas konkurentus generuoja daugiausiai organiško srauto ir turi didžiausią įsitraukima. Nieko blogo kartais gero darbo su socialiniais tinklais pasimokyti iš konkurentų ir juos pakopijuoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *